De Tre Bukkene Bruse Kundeservice
Om De Tre Bukkene Bruse (Agens) App
| Kategori | Spill |
| Utgivelsesdato | 2013-02-11 |
| Siste versjon | 2.1 |
| Pris | 39 kr |
| Aldersgruppe | 4+ |
| Kompatibilitet | Min. IOS 7.0 |
De Tre Bukkene Bruse Kontaktinformasjon
| Selskapsnavn | Agens |
| Selskapets Hjemmeside | agensgames.com |
| Firma e-post | [email protected] |
| Firmatelefon | Kommer snart... |
| Kundeservice | agensgames.com/customer |
| Sosiale Medier | Facebook / Twitter |
De Tre Bukkene Bruse App positive kommentarer og anmeldelser
Nydelig interaktiv fortelling for de minste Denne traff de yngste her i huset mitt i hjertet. Anbefales!. Versjon: 1.0
Super Dette var et helt fantastisk morsomt spill, men etter oppdateringen er det blitt ubrukelig. Det hakker, går treigt, figurene følger ikke helt med og det krasjer. Håper dere for fikset dette snart eller legge ut den gamle versjonen igjen. Mvh. Bjørn Takk for svar. Jeg har en iPad 3 med iOS 10.3.3. Har reinstallert appen uten at det hjalp. Den fungerer bare ikke lenger. Trist, for det er et fantastisk morsomt spill for små og store:( Modellnr: MD513KN/A Versjon: 10.3.3 (14G60) Kjøpt ny i november 2012 Den nye oppdateringen fungerer.. Versjon: 2.1
Fint eventyr Bruker det i barnehagen og det er populært hos barna, interaktivt og ikke passiviserende. Versjon: 2.1
Genial til små barn som liker repetisjon. 3 åringen har hatt denne i ca. 1 år. Han liker den fortsatt :) flott app. Versjon: 2.1
Morsomt spill/eventyr for barn! Min datter på 3 år digger dette og får ikke nok av det. Det er naturligvis en enkel historie i tråd med eventyret, men dermed også mulig for små barn og følge med og forstå opplegget. Alle de små ekstradetaljene gjør det enda mer underholdende. Det er absolutt å anbefale for små barn! De som trodde det var et voksenspill har nok bomma. Målgruppen er nok for barn under 5 år.. Versjon: 1.0
Sønnen min ELSKER denne appen! Min sønn på 2 år har spilt igjennom denne appen 1000 ganger...minst. Han har mange barne-apper på iPaden, men denne er helt klart favoritten. Når vi får gjester spør han av og til etter iPaden så han kan vise de trollet. En nydelig laget app som er litt kort, men det er mange gjemte skatter barnet kan oppdage.. Versjon: 1.0
Ungene elsker den! Jeg ble først skuffa fordi spillet er relativt kort. Men de tre bukkene bruse er ikke ett langt eventyr. Dog virker d som om ungene syns det er kjempegøy og vil prøve d flere ganger! Lar dem gjerne gå gjennom d ett par ganger før jeg legger d vekk og d blir spurt etter flere gang. Ingen unger har til nå ikke latt seg fasinere ;) elsker prumpingen. Hehe... Versjon: 1.0
Lyden forsvant Plutselig en dag fungerte ikke lyden. Var godt fornøyd før den forsvant. Edit: Flaut! Jeg som trodde jeg hadde forsøkt alt! Viser seg at spillets lyd ikke fungerer med telefonen på lydløs.. Versjon: 2.0.0
:) Superkult laga med mange morsomme detaljer! 2-åringen her i huset får ikke nok av "Buse"! :D. Versjon: 1.0
Populært spill med god grafikk Sønnen vår på 3 år liker dette spillet kjempegodt og kan spille det om og om igjen. Grafikken er god. Handlingen varer kun i noen få minutter, så vi voksne kan nok føle oss litt lurt, men det viktigste er jo at barna liker det! Trollet er ganske skummelt (spesielt med skummel musikk til), så noen barn kan nok bli litt skremt av det.. Versjon: 2.1
Morsomt spill!! Morsomt, med mange kule effekter! Gjennomført, god grafikk og en god gjennskapning av et legendarisk eventyr!. Versjon: 1.0
De Tre Bukkene Bruse App negative kommentarer og anmeldelser
Gøy Artigt for barna. De liker gjentakelser og godt er det, for det er ikke så mye å utforske på veien. Her kunne man med fordel fått inn langt mer humor.. Version: 1.0
Ran på høylys dag! Føles som svindel. Spillet har minimalt med innhold, og er ikke verdt én krone.. Version: 2.1
Lite for pengene Til denne prisen forventet jeg meg mer.... Version: 2.1
Ikke noe lyd Vet ikke hvem og hvor jeg skal spørre om dette. Men jeg har ikke noe lyd på spillet. Har prøvd å avinstallere og laste ned på nytt. Men det hjalp ikke. Er det noen flere som har hatt samme problem?? Og, ja jeg har skrudd opp lyden på ipaden i innstillinger ;-). Version: 1.0
Dyr fornøyelse Vellaget og morsom fremstilling av eventyret. Likevel blir det en litt dyr fornøyelse for noe som er over i løpet av noen minutter.. Version: 2.1
Hører ingen ting Hei, det er ikke mulig å få lyd på. Har iPad 2018 som vanligvis funker som den skal.... Version: 2.1
Flott grafikk, men Totalt uinteressant etter 3 minutter, selv for barn.. Utrolig synd, da dette kunne blitt bra. Kanskje verdt 50øre og en bugg, men aldeles ikke 21kr.. Version: 1.0
Alt for kort!!! Dette var nesten lureri ja, min sønn på 2 syntes d var veldig spennende. Men det var jo over på 1,2,3! 21kr for dette er svindel!!!. Version: 1.0
God app God app med veldig fine bilder og animasjon. MEN den er alt før kort! Gjerne lage slik animasjon for flere eventyr.. Version: 2.1
Hvor er lyden? Lastet ned, men det er ingen lyd?. Version: 2.1
Dyrt og kort Kort og altfor dyrt! Får ikke lyd. Version: 2.1
Svindel Burde lest omtalene først. Dyrt og Varte bare i 3 min. Version: 2.1
Ikke kjøp! Varer i 2-3 min. Lureri!. Version: 2.1
Lyden Opplever at lyden stort sett ikke virker.. Er det noen måte å fikse deg på?. Version: 2.1
Lureri 40kr for dette her er et ran! Spillet fullføres av en toåring på maks 2 minutter og spillet finnes ikke optimalisert for verken de nye iPhonene eller iPadene. Får en knøttlite bilde på begge enheten. Ikke kjøp denne! Ikke verdt det om den er gratis engang. Version: 2.1
3 minutes Thats how long it took my 4 year old to go from start to end. Did I miss something here? Was this all?. Version: 2.0.0
Dyrt, kort, skummelt for de minste Veldig dyrt med 33,- for 2 min med underholdning. Kun noen få ting er interaktive. I tillegg er det unødvendig skummelt - hvorfor må det være natt, og hvorfor er trollet så skummelt? 2/3-åringen min ble redd. Med tanke på at eventyret Bukkene bruse er noe som generelt fenger de yngste barna, burde spillet være tilpasset denne aldersgruppen og ikke 4+. Version: 2.1
Skummelt troll! Gut-ungen som snart er tre år digger bukkene bruse, men her blei trollet alt for stort og skummelt at han ville ikkje prøve det ferdig ein gang... det kan vere lurt å la målgruppa få prøve før ein skriver kva alder det passar for... !. Version: 2.0.0
Not worth the money My 4 year old kid, spent 2 min through the fayritale, then it was done.😂💸💸. Version: 2.1
Mr For kort og for lite innehold i forhold til prisen.. Version: 2.0.0
DONT BUY THIS GAME!!! This game is short. You can hear the tale about the three goats that wanted to go over the bridge in to languages, English and Norwegian. It costs a lot of money and it is just now worth it.. Version: 2.1
Litt i det korteste laget. Flott at det var på norsk! Helt greit spill, men for 33kr syns jeg det var veldig lite å «gjøre». 3 åringen prøvde engang og «kjedet» seg.. Version: 2.1
Svindel Dyrt og kort, tar 3 min å gjennomføre. Version: 2.1
Ingen lyd Akkurat lastet ned. Og ingen lyd: verken på iPad eller iPhone. 33 kr rett i søpla?. Version: 2.1
OMG Grei grafikk og historien kjenne man, men å betale for noe som tar 45 sekunder å spille igjennom er drøyt! Ikke verdt pengene!. Version: 2.1
Ikke verdt pengene! «Spillet» tar noen få minutter å gjennomføre og treåringen synes det var dørge kjedelig. På grensen til svindel!. Version: 2.1
For kort Veldig bra laget, men aaaltfor kort! Knapt verdt kr.. Version: 2.1
Må oppdateres, alt for kort... Fikk advarsel om at spillet kan gjøre min ipad treg. 33 kr for et spill som er over på max 5 min?. Version: 1.0
Møkk Virker ikke. Version: 2.1
Altfor lite innhold Proft laget og bra gjennomført, men her er det ikke noe å finne på. Bruk heller pengene på noe annet. Varighet: maks 5 minutter. Version: 1.0
Svindel!!! Svindel. Version: 2.1
Hvorfor så kort? Greit nok spill, men klarte dere ikke å lage et spill som varer lenger en 2 minutter?. Version: 2.1
Kort ja.. Det er vel litt på kanten å ta seg betalt for noe som er over på 2-3 minutter. Samtidig virker jo ikke lyden her, så noe amputert opplevelse er vel en underdrivelse her.. Version: 2.1
Lyd? Får ikke til lyd lenger?. Version: 2.1
Hdkdk Fungerer ikke på iPad. Ingen lyd.. Version: 1.0
Jeg er 7 år dette spillet er dårlig👺😡🤬og veldi kort Altfor kort i forhold til pris. Version: 2.1
Heidi Hvorfor er det ikke lyd på spillet??. Version: 2.1
Tja. Grei grafisk fremsatt, men å påstå man kan utforske en verden. Det var helt på trynet!! 33.- for et så lite spill med så få muligheter så var dette totalt sløseri av penger. Hadde vært mer givende å gi pengene til han hyggelige narkomanen utenfor super'n. Version: 1.0
Dyrt Kort eventyr som ungene er ferdig med etter to min. Lite fengende for mine barn og oppleves som mye penger for nesten ingenting.. Version: 2.1
Kundeservice for De Tre Bukkene Bruse App Alternativer
- Minecraft: Dream it, Build it! Kundeservice
- Soccer Superstar - Football Kundeservice
- Earn to Die 2 Kundeservice
- Royal Kingdom Kundeservice
- Among Us! Kundeservice
- Car Evolve Kundeservice
- Arcadia Sports - Watch Games Kundeservice
- Bloons TD 5 Kundeservice
- Clash of Critters Kundeservice
- Fidget Toys Trading: 3D Pop It Kundeservice

