Dott (tidligere TIER) Kundeservice
Om Dott (tidligere TIER) (Dott B.V.) App
| Kategori | Reise |
| Utgivelsesdato | 2019-01-28 |
| Siste versjon | 2.169.2 |
| Pris | Gratis |
| Aldersgruppe | 4+ |
| Kompatibilitet | Min. IOS 15.0 |
Dott (tidligere TIER) Kontaktinformasjon
| Selskapsnavn | Dott B.V. |
| Selskapets Hjemmeside | ridedott.com |
| Firma e-post | [email protected] |
| Firmatelefon | Kommer snart... |
| Kundeservice | ridedott.com/info |
| Sosiale Medier | Facebook / Twitter |
Dott (tidligere TIER) App positive kommentarer og anmeldelser
Jan Robin Eg er i Hamburg og det er jo ikke lov til å parkere noen plasser. Det viser heller ikke på kartet deres hvor det er lov å parkere. Eg kom for seint til møtet mitt fordi jeg ikke kunne parkere. Og måtte kjøre langt tilbake før eg fikk lov til å parkere. Dyrt ble det også. Versjon: 2.126.0
Jonathan Dete merke er et veldig bra og betenkelig og bra kodet men jeg synes sparkesyklene kan gå lit fortere som 25-30 kilometer derfor gir jeg Dott 4 stjerner. Versjon: 2.131.1
Easy Super easy to use. Versjon: 2.132.1
Henke Super sykkel er meget fornøyd 🦾👌. Versjon: 2.133.0
Yo Veldig bra. Versjon: 2.135.0
Dott God fart, bremser er utmerket. De er lett å kontrollere. Versjon: 2.20.0
Gg Home dott come in my. Versjon: 2.174.0
Sigmund Kjekt å kjøre med til og fra dit jeg skal.. Versjon: 2.166.0
Dott (tidligere TIER) App negative kommentarer og anmeldelser
Liam Dette er utentivil det verste elsparkesykkel merke der ute. Tjener mye mer på å kjøpe egen. Systemet er helt forferdelig. Fungerer kanskje å kjøre annenhverdag.. Version: 2.124.0
Still have a bike outside my house that isnt taken care of. State of bikes generally bad. Nobody takes care of the bikes in Tarnowskie Gory. 90% have some deficencies. In my country, ALL bikes are fixed within 24 hours. And one can get a pass 1 month for a low fee. In Poland its different and it’s just better to walk or take bus instead. Bad organizing and business for the consumer.. Version: 2.113.0
Dårlige Veldig dårlige, jeg kjøpte ride pass 24 timer Etter noen timer fungerte ikke det Ingen elsparkesykkel kunne starte. Version: 2.19.0
«Parkering» på privat område El-sparkesykkel er kastet ned en skråning og havnet på en plen bak huset mitt i Blåveislia 9c Stjørdal. Må fjernes umiddelbart!. Version: 2.137.0
Ødelagt etter oppkjøp Nå med dyrestes oppstartsprisen, dårlige sykler og krav om å sette inn faste beløp. Helt ødelagt etter sammenslåingen mellom Tier og Dott. En trist utvikling.. Version: 2.137.0
Tobbe Verre alternativ til sparkesykkel skal du lete lenge etter.. Version: 2.128.0
Dev team Spark heile gjengen, ubrukeli. Version: 2.141.0
Tara Aldri noe jeg skal bruke igjen. Ikke det samme som før. Uklare regler og beskjeder som hvis man ikke parkerer riktig, kan det hende de sender deg en bot på 900 kr. Kom meg fra A til B, men parkerte tilbake på A for og ikke risikere og gjøre noe feil. Hele poenget blir borte. Leide bare fordi jeg hadde noen tunge bæreposer og bære på. Neste gang skal jeg heller bære tungt. Brukte nesten 85 kr. Fordi jeg brukte litt tid og forstå reglene, men forsto de aldri. Jeg parkerte da til slutt på startpunktet på turen. Ujevnt batteri/drivkraft også.. Version: 2.132.1
Megadårlig… slettet appen Ikke eksisterende parkeringsplasser. Begrensninger som ikke var på Tier før. Bruk Ryde. Bedre sparkesykler i tillegg. Kan overhodet ikke anbefales.. Version: 2.120.0
Farlig Uten tvil det farligste merket i Oslo. Veldig dårlig kvalitet på syklene, ujevn fart, vanskelig å starte før den plutselig får full fart og du nesten faller av. Pass opp!!. Version: 2.22.0
Liam Skulle få en gratis tur og alt sto som det skulle, jeg ble fortalt da jeg betalte at det var 0 kr. Etter 14 minutter så var plutselig 25 kroner trukket, prøvde sommerkoden en gang. Aldri igjen):. Version: 2.133.0
Falsk markedsføring på sparkesykkel og lite forutsigbar hastighet Står skrevet på sparkesykkel en at det er gratis tur, men så er det ingen plass å skrive inn verdikoden. I tillegg så går hastigheten mye opp og ned under turen. Ville mye heller valgt en av de andre tilbyderne i Oslo. Dette er dårlige sparkesykler som i siste liten prøver å lure til seg brukere ved å lyge på seg å tilby en gratis tur.. Version: 2.19.0
Treg og ustabil Treg og ustabil sparkesykkel. Anbefaler ikke. Version: 2.25.0
Arild Alt for dyrt!. Version: 2.139.0
Dott En behagelig el-spark, men den går saktere oppover en Ryde. Men mye behageligere i dumper enn Ryde!. Version: 2.135.2
Scammers! Use chat GPT to not answer and scam people!. Version: 2.135.1
Anonym ELENDING, IKKE KJØR DOTT MED MINDRE DERE OGSÅ VIL ENDE OPP MED EN FAKTURA PÅ 981kr!!!! SÅ UTROLIG RÆVVA, SKAL KUN KJØRE RYDE FREMOVER. Version: 2.127.0
Kristian Ikke mulig å gi 0 stjerner, turen som tar 8-9min med andre selskaper tok 12min fordi jeg måtte slepe sykkelen etter meg før den var innenfor «korrekt» området, startet opp, kjørte ikke. Ble truet med bot etter å ha låst opp sykkelen når man skal parkere å finne et annet selskap som virker normalt (2 andre leverandører i Trondheim som ikke har dette problemet) ingen måte å klage på turen/refusjon. Makkverk!. Version: 2.135.1
Nicolay Forferdelig app, prøver å kjøpe pass og den bare later som jeg ikke betalte og ber meg betale igjen og mista masse penger og fikk ingen pass. Og når jeg endelig åpner en sparkesykkel så nekter den å kjøre uansett om jeg er i riktig sone. Version: 2.124.0
Below average. The app is slow, the costs are high and the equipment is heavy. There are better services than this one.. Version: 2.135.0
TAR BARE PENGER!! Jeg trykket på reserver gratis, men jeg ble fortsatt trukket 25kr. Altså hvor dumt er ikke dette, skjerpings!. Version: 2.140.0
Parkering Vanskelig å se hvor er parkeringsplass og det er for lite av dem. Version: 2.120.0
Mikkel Gikk ikke an å stoppe den selv om vi var riktig plass brukte masse penger uten at vi kjørte. Version: 2.135.0
Bjørnar Elendig tjeneste, syklene funker ikke. Det er ikke mulig å få bestillinger refundert når syklene ikke fungerer.. Version: 2.173.1
Det har bare blitt verre navn bytte Gjerne fiks pass igjen hva er vitsen med å ha en knapp for det når den gjør ingenting, billigere priser vis ikke dere fikser pass, kanskje ikke stop sparkesykkelen med engang bare vis man kjører utenfor grensen i 2 sekunder også kanskje fikse som man kan starte en dott gratis innen 10 vis man nylig har avsluttet en tur. Det som er trist er at vis du bor i Asker så dott er det eneste som kjører til Gullhella så vis du ikke trenger å kjøre til Gullhella så bare hold deg til Ryde for lommeboka skyld. Version: 2.143.1
Dott Helt forferdelig fikk ikke kjøre fordi det står bare uten får kjøre området også avslutte turen med 100kr bot. Bruk voi. Version: 2.138.0
Restrictive parking zones Restrictive parking zones. Version: 2.60.0
To slow Compared with the other providers of electric scooters in oslo dott is the slowest, only 16km/h. And then also expensive.. Version: 2.18.0
Parking stations Parking station is far in the city. Version: 2.173.1
Safety?! Feels unsafe to ride, wobbly and driving over bumps and dumps I almost lost grip of the wheel. from the start the scooter is slow, only 16km/h. Battery was almost ful, but suddenly it droppet to 8km/h. Unclear how to get first ride free, so ended up paying for it anyways. Do no recommend.. Version: 2.18.0
Jor I took 3 scooters since I downloaded this app. The 3 of them with issues, detecting wrong areas all the time, not letting me stop the ride, taking long time until I could report the issues. Worst spent money of my life.. Version: 2.131.2
Too slow The scooter with full battery had a top speed of 16-17 kmh. That’s too slow.. Version: 2.18.0
The scan is awful Tried several times to add my ID card so I can use your services.tried dozens of times and IT never works!!!!!😡 just lost a customer for life. Version: 2.30.0
Null poeng for turister Latterlig å tvinge folk til å betale minimum 100kr for å få kjørt i forhold til andre alle som tar betalt etter hver tur. Ingen vits å bruke om man bare søker en by som har dott. Da blir det ryde :). Version: 2.131.2
Helle Ville teste ut el-sparkesykkel, men det kosta meg 26kr for en tur som vanligvis tar 10 minutter å gå😳. Version: 2.135.1
Dårlig app Dott har potensial til å bli bra og sparkesykkelen er gode men, appen er dårlig. Noen gange sier de at betalingen er ikke fullført når jeg har måneds pass ag det skjer helt til jeg tar ut og inn kortet. Alt for mange glitcher og burde gjøre passet til uendelig turer eller kjøre tid. Version: 2.20.0
Ikke imponert Først gikk det 5 timer før jeg i det hele tatt fikk sms med kode. Første sykkelen fant jeg ikke, andre sykkelen fikk jeg ikke i gang, de to neste turene brukte jeg 5 minutter på i det hele tatt å avslutte. Så nei takk. Og i grunn så er det dyrt.. Version: 2.128.0
Useless The payment selection only work for the first ride. We just wasted 150€. Should be reported as as a scam app.. Version: 2.59.0
Fred Gamle, slitte og dårlige sykler.. Version: 2.139.0
Den aller dårligste EL sparkesykkel appen av dem alle Begrenset hvor du kan parkere og veldig mye informasjon og regler man må forholde seg til. Ryde FTW. Version: 2.125.1
Kundeservice for Dott (tidligere TIER) App Alternativer
- Parkly AS Kundeservice
- Trakų istorijos muziejus Kundeservice
- London Map & Walks (F) Kundeservice
- Suvarnabhumi Airport BKK Info Kundeservice
- Clothes Size Kundeservice
- Lufthansa Kundeservice
- HappyCow - Vegan Food Near You Kundeservice
- Here & there+ Svalbard 1:35000 Kundeservice
- Flytoget Kundeservice
- Skyscanner Flights & Travel Kundeservice

