Voi – Scootere Og Elsykler Kundeservice
Om Voi – Scootere Og Elsykler (VOI Technology AB) App
| Kategori | Reise |
| Utgivelsesdato | 2018-08-31 |
| Siste versjon | 8.2.0 |
| Pris | Gratis |
| Aldersgruppe | 4+ |
| Kompatibilitet | Min. IOS 17.0 |
Voi – Scootere Og Elsykler Kontaktinformasjon
| Selskapsnavn | VOI Technology AB |
| Selskapets Hjemmeside | voiscooters.com |
| Firma e-post | [email protected] |
| Firmatelefon | Kommer snart... |
| Kundeservice | voiscooters.com/help |
| Sosiale Medier | Facebook / Twitter |
Voi – Scootere Og Elsykler App positive kommentarer og anmeldelser
Arild Enkel app og lett å koble seg på og av etter bruk.. Versjon: 7.144.1
Savner Apple Pay! Flott tjeneste som endelig er i Oslo/Norge. Savner å kunne betale med Apple Pay rett i appen - mye lettere, raskere og sikrere enn alt annet.. Versjon: 2.7
Quickbike Fast easy and fun. Versjon: 8.3.0
Nice app, but old school payment-solution Love the service. But please make an Apple ID kinda payment solution.. Versjon: 4.1
Martin Beste leie el sparkesykkelen mye bedre en ryde. Versjon: 7.123.2
Alexander Veldig bra at den kjører i mange boligområder. Versjon: 7.130.2
Paulsen Fornøyd!. Versjon: 8.5.0
Freeseow Djeehwwwwrr. Versjon: 7.131.0
Devilgirl Savner fast tracken. Versjon: 8.4.0
Топ Топ. Versjon: 7.152.0
Bryne Voi e gudd dæ. Versjon: 7.131.0
Robin Alltid tilgjengelig, og beste selvskapte i Oslo. Følg regler og vil gi deg beste opplevelsen. Versjon: 7.136.1
Stort sett veldig bra! Funker veldig bra. Eneste dumme er om du kjøper et minutt pass, blir du trukket et minutt for hvert påbegynte minutt. Så hvis jeg starter en og kjører i 2 min og 1 sekund, så blir jeg trukket for 3 min. Burde trukket per sekund, i hvertfall på pass. En annen ting vært å merke seg, er at når du laster ned appen trekker de deg 50 kr, men tror jeg får de tilbake, ser ut som det ikke er utbetalt noe for de👍. Versjon: 7.127.0
Johan Siiiiinnsyke priser! 3-400kr om man skal en snartur innom to butikker og setter turen på pause. Heller ikke et hint av bremser i nedoverbakker. Men i motbakker så bremser de. Dempere er det heller ikke. Det er MYE tryggere å kjøre f.eks V-Sett 10+ og 11+ selv om de går i 100km/t. Nettopp pga tryggheten i bremsene og demperne.. Versjon: 7.118.1
Når menn blir gutter Gutten i meg våkner til liv med Voi 😄. Versjon: 6.65.1
Leie fler? Bra app, men savner å kunne leie mer enn én sykkel. Forsto ikke hvordan man gjør det.. Versjon: 4.17.1
Diddy Masse diddy oil. Versjon: 8.5.0
VOI e-scooter I LOVE voi. Voi is truly an amazing app and whenever I need to go somewhere or I’m in a rush, there’s always a voi near me and i love that. Voi always comes to the rescue and it’s not THAT expensive anyway so I appreciate voi and I love it with my whole heart. Love you voi! 🥰. Versjon: 7.116.0
Espen Billig, men de nye er best. Parkering overalt. Versjon: 8.6.0
Good when over 0 degrees Cheap. Versjon: 7.143.1
Svært dyrt å bruke. Halvparten av syklene mangler når en kommer til der de vises på kartet. Når en endelig finner en er den som regel tom for strøm. Stor avstand mellom syklene, så jeg har gått mer å lett enn jeg faktisk har kjørt. Svært upålitelig fremkomstmiddel og fungerer bedre som «tilfeldig moro» enn en realistisk måte å komme noe sted. I tillegg er minuttprisen helt utrolig høy.. Versjon: 4.1
Voi – Scootere Og Elsykler App negative kommentarer og anmeldelser
Henrik Jeg skulle kjøre gruppekjøring, der jeg prøvde å låse opp flere sykler. Da fekk jeg feilmelding, men ble fortsatt trekket penger. IKKE KJØR GRUPPEKJØRING! DET ER SCAM. Version: 7.151.0
👎👎👎👎👎👎👎bad Very bad I can’t get the verification code on my phone you guys don’t send it to me very annoying of you guys need to do better. Version: 7.135.0
A Bra app, men appen tilfeldigvis begynner å trekke penger fra meg, kan du fikse det?. Version: 7.130.2
Spam Not possible to change email address and not possible to disable spam notifications that Voi suddenly felt seemed like a good idea…. Version: 8.8.0
Scam IKKE KJØP DEN 24 TIMERS GREIA. DU BLIR SCAMMET. JEG KJØPTE EN SÅNN PASS SÅ BRUKTE JEG FORTSATT 400 KRONER OG DET PENGENE VART KASTET I DO, (vær så snill ikke gjør det samme som meg). Version: 6.61.1
Veldig dårlig Kjøpte e voipass(unlimited ride) 15 dager etterpå ble jeg banlyst fordi jeg kjørte for mye. Tilkallet kundeservice og fikk ikke noe hjelp. Fikk en tredjedel av pengene tilbake, men ble ikke unbannet uansett hvr mange argumenter jeg kom med. Appen trekker også ut 50kr av kontoen etter hver tur og gir ikke tilbake pengene før en måned etter. Derson man ikke har 50kr på kontoen kan man ikke åpne en tur selv om man har voipass. Veldig dårlig. Version: 6.61.1
Mathias Unødvendig rævva. Version: 7.111.1
Dårlig kundeservice Elsykkelen sluttet plutselig å kjøre og kundeservice nektet å betale tilbake:(. Version: 7.150.0
Mb Er så lei av å finne en voi som står på kartet med grønt lys som ikke fungerer. Version: 7.122.0
Svindel Tok betalt for et opplåsningspass, men hevder at ingen av mine betalingsmetoder fungerer for å betale. Nekter å svare på chat, og ingen mulighet for å få pengene mine tilbake.. Version: 8.5.0
⭐️ 1 stjerne – Fantastisk app, men betalingsproblemene ødelegger alt VOI-appen er egentlig utrolig bra på mange måter. Enkel å bruke, bra oversikt, gode scootere og generelt en veldig bra løsning. Men betalingssystemet er så dårlig at jeg dessverre må gi 1 stjerne, fordi det ødelegger hele opplevelsen. Hvis en betaling feiler én eneste gang, så “klikker” appen helt. Da må du slette betalingsmetoden og legge den inn på nytt for å få betalt igjen – og dette skjer hver eneste gang. Det er ekstremt frustrerende, og gjør at jeg rett og slett hater appen når dette skjer. Apple Pay har aldri fungert for meg, og virker ærlig talt som det aldri kommer til å fungere heller. VOI som har så mange sparkesykler i så mange land burde virkelig skamme seg over at betalingsløsningen er så dårlig. Valg av betalingsmåter er bra… men det hjelper lite når de ikke fungerer som de skal, spesielt hvis du ikke har overført akkurat i det øyeblikket du trykker “betal”. Fiks betaling – så hadde dette lett vært en 5-stjerners app.. Version: 7.142.1
Odie Siste versjon av app funker ikke, kræsjer og lar meg ikke avslutte turen.. Version: 7.124.1
Hans Dårlig app. Går ikke ann å starte scooteren og må reinstallere appen for hver gang. Version: 7.119.0
What the hell What do you mean by "due to weather conditions our service is closed"? It's freaking 20 C with open skies and no wind. You're out of your mind. Useless.. Version: 7.119.0
Ad En veldig dårlig bedrift. Hvis noe går i stykker på grunn av dem, tar de ikke ansvar, så jeg anbefaler ikke å bruke Voi. Andre er mye bedre enn denne.. Version: 7.125.0
Crasher ofte Crasher stadig og tømmer mobilens batteri når reisen skal avsluttes.. Version: 7.125.0
Maintenance This app is getting glitchier and glitchier. Used to be the best, definitely not anymore.. Version: 7.130.2
Frequent app crashes App won't start for me. Low quality app. Having had a subscription for over a year, I am moving to a competitor (Ryde). Version: 7.107.0
Johannes Jeg hadde et voi pass og de begynte og trekke meg for mere penger selv om jeg hadde voi pass. Jeg vill anbefale deg og bruke en anen app en denne. Version: 8.1.1
Alder Det står at alderen e 4 men på siden så står det 16 år aldersgrense. Version: 7.139.1
Linnea Dei rante meg. Jeg fekk ikke en tur i det hele tatt. De ville ikke hjelpe meg. Jeg skulle betale 34kr men tydeligvis betalte jeg 234kr. Jeg vil ha pengane mine tilbake forsatt.. Det er det som står på vippsen min og det er dumt. Takk.. Version: 7.132.1
Scam Charged me 50kr for a scooter that didn’t even want to start. And they refused reimbursing me. Only using Tier from now on. Version: 4.6.1
To pricey It cost way too much, it should be 1kr pr minute.. Version: 4.17.1
Broken app crashes App crashes and can’t stop rides etc. Version: 8.8.0
Shows location 1 km away Map location is badly off, even when app has full location permissions.. Version: 7.132.1
Absolutely terrible customer experience They can charge you insane amount of money on the basis of “bad parking” without having to provide documentation and without providing any warning or notification of such bad parking. I Woke up one day with 450NOK of fine with no proof that the bad parking was done by me. Anyone can move a scooter to a different location after you are done with your ride… especially in a city like Oslo, full of drug addicts and homeless people . I was charged without providing any explanation, and knowing that I have always followed the rules and parked adequately. If it happened once it can happen again and this is unacceptable. If photographic proof was provided or at least a reference to the accident location then I could at least try to understand. But they just charge you and then it’s your problem. No way to appeal. Terribly sad and extremely bad customer experience.. Version: 7.110.0
Kjøpt dagspass Nesten ingen av mine vois vil låses opp selv med full strøøm. Feilmelding hele veien. Version: 6.69.1
Scam Downloaded this app, and suddenly it charged me money for no reason. For me, this app is a scam and just takes your money.. Version: 7.127.0
0 stjerner Er det mulig å gi 0 stjerner?De viser seg som aktiv og klar i app. Skulle du være så syndig og være villig til å betale noen kroner for enkel transport. Hold deg langt unna!! Du kommer deg ikke en meter.. Version: 8.3.0
Voi – Scootere Og Elsykler Skjermbilder
Kundeservice for Voi – Scootere Og Elsykler App Alternativer
- Boarding Pass - Flight Checkin Kundeservice
- Entur - Travel and tickets Kundeservice
- Uber - Request a ride Kundeservice
- Here and there+ (offline maps) Kundeservice
- Here & there+ Svalbard 1:35000 Kundeservice
- Time Park FIX Kundeservice
- Flytoget Kundeservice
- Translate Voice - Language Translator & Dictionary Kundeservice
- Saily: eSIM + phone number Kundeservice
- Hotels.com: Book hotels & more Kundeservice

