Oslo Bysykkel For IPhone Kundeservice
Om Oslo Bysykkel For IPhone (Urban Sharing) App
| Kategori | Reise |
| Utgivelsesdato | 2016-03-21 |
| Siste versjon | 7.4.11 |
| Pris | Gratis |
| Aldersgruppe | 4+ |
| Kompatibilitet | Min. IOS 15.0 |
Oslo Bysykkel For IPhone Kontaktinformasjon
| Selskapsnavn | Urban Sharing |
| Selskapets Hjemmeside | oslobysykkel.no |
| Firma e-post | [email protected] |
| Firmatelefon | Kommer snart... |
| Kundeservice | oslobysykkel.no/info |
| Sosiale Medier | Facebook / Twitter |
Oslo Bysykkel For IPhone App positive kommentarer og anmeldelser
Gode nye sykler God opplevelse.. Versjon: 6.8.1
Amazing initiative! Good for people! Good for environment. Good for country ❤️ Thank you Oslo Bysykkel.. Versjon: 6.5.4
Almost perfect Absolutely amazing with great customer service. Their chat is, however, an absolute disaster. Irritatingly slow and unresponsive, please fix it :). Versjon: 7.3.12
Apple Watch ? Hadde vært superkjekt om dere kunne gjøre appen tilgjengelig på Apple Watch.. Versjon: 6.5.4
Supert tilbud - hele året Appen funker bra og nå som syklene er på plass hele året er det lett å forflytte seg. Det virker som de har skjerpet seg på vedlikehold etter mye tull med lysene i fjor. Veldig bra!. Versjon: 6.5.2
Hovedsaklig bra Er bra konsept og syklene i seg selv funker bra. Appen derimot lagger, er treig, skjermen glitcher og det kommer opp flere vinduer på skjermen som blinker ved bruk. Veldig slitsomt og stressende. Versjon: 7.2.6
Sykkelfelt Ingenting er bedre enn at Oslo får flere sykkelfelt-gir mosjon og nyter byen fra sykkelsete🙃🚴🏼. Versjon: 6.5.4
Oslo Bysykkel For IPhone App negative kommentarer og anmeldelser
Skjerpings på lås + timing på sms varsel Gang på gang låser jeg sykkelen, dobbelt- og trippeltsjekker at den er levert riktig, går på jobb, får sms om at den ikke var låst skikkelig, går tilbake:DEN ER LÅST DEN!!! Kommer for sent til møte. Det klikker for meg. Jeg forventer minst at dere ikke har over fem minutters delay på denne smsen og please fiks låsene.. Version: 7.3.15
Dårlig og buggete God ide men dårlig app. Version: 7.2.6
Funksjon ok, men designet er ikke helt… Sprek gråfarge i brukergrensesnittet som fører til at teksten blir fryktelig vanskelig å lese. Problemet blir ekstra stort i disse solfylte sommerdager, som også er da bysyklene ellers får skinne.. Version: 7.3.2
Ofte tomt Kjedelig å stresse om morgenen for å forsikre seg om at det ikke er tomt for bysykkel når en skal dra!. Version: 6.5.4
Dårlig opplegg som ny bruker Tenkte jeg skulle ta bysykkel til jobb i dag, men neida. Her kan man ikke betale med Vipps…… teit. Burde vært mulig betale enkelttur med Vipps. Version: 6.8.1
Problem The brakes don’t work. Version: 6.8.0
Drittsystem Når du sykler et sted må du finne parkering som er er et bysykkelstativ som kan være fullt så når du er der du skal være må du kanskje sykle flere hundre meter for å finne et sted å parkere og avslutte turen. Et system så er så brukerfiendtlig at det vanskelig å se på det som annet en ondartet.. Version: 6.8.1
Bedre tjeneste enn ytelse Bysykkel fungerer utmerket og er absolutt en tjeneste som gir mye verdi for pengene - men appen har fått store ytelsesproblemer det siste året. Selv på iPhone 15 Pro lagger den, kræsjer til stadighet og det er flust med popups som hijacker skjermvisningen helt ut av det blå. Få orden på ytelsen her, så er mye gjort :). Version: 7.3.12
For små sykler! Alle bysyklene, både gen 1 og gen 2, er for små. Som et absolutt minimum burde de utstyres med lengre setepinner. Jevnt over er også vedlikeholdet ikke så mye å skryte av.. Version: 6.8.0
Feil antall sykler Antall sykler på hver stopp er håpløst feil. Version: 7.4.6
Vanskelig å parkere på løkka Alt opptatt. Version: 6.8.1
Olivia Dessverre veldig sjeldent det er ledige sykler i populære områder.. Version: 7.4.3
Bad On a Saturday you can get a bike but when you get to the city there’s not a single place to put it. Sometimes opposite. Just get more bikes and bike places. And pick up the broken ones taking up place!!. Version: 6.8.1
Tilbakemelding Lite konk.dyktig ikke å kunne betale m Vipps. Dårlige bremser og litt shabby sykkel. Men det m å måtte legge inn kredittkort frister ikke til gjentakelse.. Version: 6.8.0
Manglende sykkelstativ Sykkelstativet jeg skulle bruke for å sette fra meg sykkelen var fjernet.. Version: 6.5.4
Levering litt vrient Litt vrient å finne ledige stativ for levering. Version: 6.8.0
Setet Sykkelsetet var feilmontert som gjorde det ubehagelig.. Version: 6.5.4
Glitcher ut hver gang jeg åpner appen Appen klikker, jeg har aldri skrevet en review men ettersom de teite varslingene kommer mitt på appen, får jeg ikke avsluttet medlemskapet. Syklene jeg har syklet på har alltid manglet enten bremser eller gir så hele opplegget fungerer ikke. Vanskelig å få åpnet en sykkel også fordi varslingene konstant går crazy. Prøvde å snakke med kundeservice på appen, men det gikk selvfølgelig heller ikke fordi den glitchet hele tiden. Drittapp.. Version: 7.3.12
Bra app, men er aldri sykler tilgjengelig Det blir fylt på sykler altfor sjeldent, har derfor alltid problemer med å finne sykler... Version: 7.4.3
Store ytelseproblemer Når man har kartet åpent for lenge (les sekunder) begynner appen å fryse. Håpløst.. Version: 7.3.12
Magnus Stengt 17. mai??? Den ene dagen hele byen skal flytte på seg. Ellers bra app.. Version: 7.4.11
Good design, bad execution This app is alright for its core feature, browsing a map for bike stands and unlocking the bike. However im having performance issues (crashing when trying to report damage), as well as some UI bugs like the bike getting unlocked but the app not showing which bike. Another ui bug is needing to close the app completely and reopen to view the last trip, and report damage. (im guessing this one is a reactivity bug, and reopening the app is analogous to refreshing a webpage). Version: 7.3.12
Elsker tilbudet, savner forutsigbarhet Benytter meg av bysykkel så ofte jeg kan, dessverre er det ofte få tilgjengelige sykler i Sagene området. Stress dersom man ikke vet om det er fult å parkere i sentrum. Hadde ikke kjøpt månedskort i ruter dersom det var flere sykler på Sagene.. Version: 6.8.1
They charge you even when bike is delivered Rented a bike for one trip and somehow managed to get charged for 3 hours more even thought the bike was delivered in the stand.. Version: 7.3.9
Skranglete sykkel Fint system og mange sykler! Setet var litt løst og i nedoverbakkene hylte bremsene.. Version: 6.5.4
Funker dårlig Spammer les denne artikkelen og krasjer appen. Version: 7.3.12
Elsker bysykkel, men appen… Flott opplegg, men denne appen må snart fikses. Bugs, lags, beskjeder som popper opp så man ikke får trykket på skjermen…herregud er dette en proff app? Dersom bysykkel skal være forutsigbart, enkelt og mulig å benytte uten å få høy puls må det ordnes.. Version: 7.3.9
App Appen er treg og må ha seg en overhaling. Ellers supert :). Version: 6.2.0
Lite tilgjengelig stativer å parkere i Se overskrift. Version: 6.8.1
Sykkelån Fint å leie sykkel men var vanskelig å sette den fra seg igjen etter bruk da det ikke var plasser ledige .. Version: 6.8.1
Billig, men ikke så bra Appen henger evig når jeg prøver å rapportere feil på syklene, og det er ca 30% av syklene som har gir som ikke fungerer. Men! Er billig abonnement!:). Version: 6.5.2
Lite brukervennlig og behjelpelig Det er ikke mulig å låse opp sykkel om betalingskortet utløper, selv om man har betalt for årskort. Kundeservice er lite behjelpelige og overlater deg til å gå eller måtte betale for alternativ transport. I tillegg krasjer appen hele tiden.. Version: 7.3.10
Niloufar/civil engineering/ sustainable architect/waiter 1) The price is super high compared to the single bus ticket or other transports. Logically it should be way lower so the average citizen prefers biking over other means of transport. 2) The bike seat is not comfy for ladies. 3) It is also good to include 90min ride and 2hr ride options. (except for the annual purchase ). Version: 6.5.2
Sykkelen trengte litt service og baklykt Sykkelen trengte litt service og baklykt. Version: 6.3.3
Ødelagt Giret funker ikke og en lykt har blitt slått i stykker. Version: 6.8.1
Buggy Constantly has bugs. Also would be useful to have favourite stations where you can quickly check if there are bikes / spaces at them. A lot of times the maps pans randomly all over the place and it takes ages to actually find the station you want. Also I don’t see why you can’t choose the specific bike you want - at the larger stations it can often give you one that is ages away from wheee you’re standing and difficult to find. Version: 7.2.6
Vil betale med vipps Appen har mange quirks og uklarheter men la meg betale med vipps bare så går det mye bedre. Version: 7.4.5
Relw Det tar årevis før de gidder å fikse noe i appen. nytter ikke se på antall minutter syklet av inkludert tid, for den teller helt feil. tok en liten kort sykkeltur på et kvarter og det står jeg har syklet 236 av 300 minutter idag. går heller ikke an å se batteristatus på elsykler i appen før du har låst opp hver og en av dem. og 30 min elsykkel i premium abbn er altfor lite, spesielt når 90% av tiden består av å vente på rødt lys.. Version: 7.4.6
Filter i kartet Må få på plass filter for å skjule kjipe el-sykler!. Version: 7.3.12
Gears are nor functioning Gears. Version: 6.5.4
Vedlikehold av sykler Sykkelen bør vedlikeholdes. Version: 6.5.4
Buggy app Utrolig treg og buggy. Liker hvordan appen er satt opp, men at jeg hele tiden må restarte den siden skjermen fryser og klikker gjør at brukervennligheten ikke er der. Version: 7.3.10
Bad app 5000Kr just because I lost my bike is outrageous this app is no good!. Version: 6.5.4
Kundeservice for Oslo Bysykkel For IPhone App Alternativer
- AtB Kundeservice
- Flytoget Kundeservice
- Flight Radar Pro Plane Tracker Kundeservice
- MotorHomeApp Kundeservice
- Parkly AS Kundeservice
- Avinor: Flights and airport Kundeservice
- AIG Travel Protect Kundeservice
- Saily: eSIM + phone number Kundeservice
- ISikte - Spania Kundeservice
- SAS – Scandinavian Airlines Kundeservice

